Hogyan növelje eladásait?

Hasznos olvasmány webáruházaknak!

Hogyan növelje internetes forgalmát?

Hogyan növelje internetes forgalmát?Van hírlevele, kuponja, vásárlási utalványa, akciói, sőt a keresőoptimalizálás terén is kihozta boltjából, amit csak lehet, a Google az elsők között hozza webáruházát a releváns kulcsszavakra és a forgalmazott termékek neveire, de úgy gondolja, hogy az eladások tovább növelhetőek? Ilyenkor mi a teendő?

 

 

Vonzzuk be a passzív vásárlókat!

Vonzzuk be a passzív vásárlókat!Passzív vásárolóknak nevezzük azokat, akik hajlandóak Önnél vásárolni, de még nem tudatosult bennük ennek szükségessége. Gondolkodjunk kicsit az ő fejükkel:

Példa 1: Ajándékot szeretnék beszerezni valamely családtagom számára, mondjuk a születésnapja alkalmából. Mit vegyek neki? Hol vegyem meg? Megvan mindene, vajon mire lehet még szüksége? Tehát elmegyek egy bevásárlóközpontba, vagy egy plázába, hátha látok valami hasznosat, aminek örülne.
Példa 2: Vennék egy pulóvert, de nem igazán tudom, hogy milyet. Sem a gyártó, sem az anyaga, sem a kinézete nem eldöntött. Mit teszek ilyenkor? Elmegyek egy olyan helyre, ahol sok gyártó, sokféle pulóverét árulják, tehát egy bevásárlóközpontba, egy plázába, esetleg egy stop-shopba. 

Hogyan működik ez az interneten?

Keresek egy online plázát és körülnézek a kínálatában. Esetleg felmegyek a Facebookra, és megnézem, hogy a hírfolyamomban van-e olyan ismerősöm, aki nemrég vásárolt egy ilyen helyen.

Mit kell tennem Webáruház üzemeltetőként?

Regisztrálnom kell az üzletemet egy olyan online plázába, amely nemcsak elérhetővé  teszi a termékeimet, hanem a Facebookos rajongói oldalamra telepített alkalmazás segítségével azon keresztül is lehetőséget biztosít a vásárlóknak a rendeléseik leadására.

Nem kell tovább keresnie, hiszen pontosan ezt nyújtja a GS Pláza. Regisztrációjával megjelennek a termékei az  online plázában, és kap egy saját Facebook Áruházat is. Külön kedvezmény szintet állíthat be a plázában és a Facebookon keresztüli  vásárlásokra, valamint extra kedvezményben részesítheti azokat a Facebookos vásárlókat, akik az oldalát előzőleg like-olták.

Ennek óriási marketing előnyei vannak.

A Facebookos vásárlásokról a vásárló üzenőfalára automatikus bejegyzés publikálódik egy linkkel, amely az Ön rajongói oldalán lévő Facebook Áruházára mutat, ahol kizárólag csak az Ön termékei látszódnak.

Ezzel a módszerrel egy plusz vásárlói réteget  érhet el, tehát azokat, akik egyébként nem az Ön üzletében költenék el a pénzüket.

Mennyi plusz munkával jár a csatlakozás?

Mennyi plusz munkával jár a csatlakozás?Semennyivel! A rendszer képes csatlakozni meglévő webáruházához és automatikusan át tudja venni a termékek adatait, valamint a beérkező megrendeléseket is továbbítani tudja a meglévő rendszerébe.

 

Na jó, de mennyibe kerül ez nekem?

Semennyibe! Nincs beruházás és nincs tagsági díj sem. Fizetnie kizárólag a megrendelések után kell.

A szolgáltatás díja a beérkezett megrendelések kedvezménnyel és szállítási költséggel csökkentett bruttó összege után számolt jutalék. Ezt havonta, utólag számlázzuk. A pontos jutalékmértékért keresse ügyfélszolgálatunkat az info@gs-plaza.hu címen.

Nincs kockázat!

Ha nincs megrendelés, akkor az egész nem kerül semmibe!

Jelentkezzen még ma webáruházával a GS Pláza weboldalán és ne hagyja elmenni maga mellett a lehetőséget!

 

<< Vissza