Facebook Áruház

Kosár tartalma

  • Az Ön kosara jelenleg üres.

Felhívás

Ha Ön is szeretne termékeivel megjelenni a GS Pláza kínálatában, vagy szeretne saját Facebook Áruházat, akkor nincs más dolga mint leadni egy kereskedői regisztrációt és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. 

Facebook Áruház

Facebook Áruház

 A GS Pláza boltjainak a regisztrációval egy Facebook Webáruházat is nyitunk minden egyéb plusz költség nélkül.

Ez jó, de akkor két helyre kell feltöltenem?

 A rendszer ugyanazt a termékadatbázist használja a bolt Facebook-os megjelenítéséhez, mint az online plázánál, azzal a fontos különbséggel, hogy a Facebook-on kizárólag a saját termékek érhetőek el egyéni kategorizálás alapján.

 

Facebook Áruház - kedvezményekAkkor ott külön kedvezményeket is beállíthatok?

Igen, a Facebook-on leadott megrendelések számára extra kedvezmény adható.

    

Miben más egy Facebook Áruház, mint egy hagyományos webáruház?

A hagyományos webáruházak saját domainnel és egyedi designnal rendelkeznek, melyet a vásárlók csak akkor találnak meg, ha tudják a webshop címét, rátalálnak egy keresőprogram segítségével, vagy találkoznak egy rá mutató hivatkozással.

Ezzel szemben a Facebook webáruháznak nincs szüksége saját domainra, hanem a Facebook-on belül érhető el, illeszkedve annak színvilágához és designjához.

A Facebook Áruház az Ön rajongói oldalához tartozik, melyet minden rajongója lát, amikor meglátogatja azt. Minden egyes post, és megosztás, amit közzétesz a Facebook-on egy felhívás és kapcsolat a potenciális vásárló és az Ön Facebook boltja között.

Az Ön, mint üzemeltető oldaláról nincs különbség a működtetésben a két típus között, viszont egyszerűbben, nagyobb hatásfokkal érheti el leendő vásárlóit.

Miért éri meg nekem Facebook Áruházat üzemeltetni?

  •  Közvetlen elérés és kapcsolatteremtés 5 millió hazai felhasználóval.
  • A közösségi aktivitás magasabb vásárlási konverziót eredményez.
  • 7-10%-al magasabb kosárérték a hagyományos webáruházakkal szemben.
  • Magasabb hatásfokkal és alacsonyabb költséggel tudja áruházát a Facebook-on belül reklámozni.
  • A plázába feltöltött termékeit elegendő egy helyen adminisztrálni, ugyanis a Facebook áruháza ugyanabból az adatbázisból dolgozik.
  • Közvetlenebb vevőkapcsolat.
  • A Facebook exponenciálisan fejlődik és ebből nem akarok kimaradni!

Mit kell tennem, hogy saját Facebook Áruházam legyen?

Facebook Áruházat a GS Pláza boltjai igényelhetnek.

Ha még nem regisztrált felhasználója a plázának, akkor először regisztrálnia kell, hogy a rendszer ellenőrizhesse e-mail címének valódiságát. Jelentkezzen be az e-mail-ben kapott - véletlenszerűen generált - jelszavával, amit ezután meg is változtathat. Bejelentkezését követően kattintson az Ügyfélkapuban a "Kereskedői regisztráció"-ra és töltse ki bolti jelentkezését.

Adminisztrátorunk ellenőrzi a megadott adatokat és létrehozza Önnek a saját boltját a Plázán belül, melyről értesítést küld az Ön e-mail címére. Ezután megkezdheti a bolt adatainak feltöltését:

Facebook Áruház

  • Rövid leírás a boltról, termékpalettáról.
  • Szállítási és fizetési feltételek megadása.
  • Csere és elállás feltételeinek megadása.
  • Szállítási költségek megadása.
  • Személyes átvételi lehetőség esetén offline boltjok megadása.
  • Termékkategóriák és termékek feltöltése.

Amennyiben rendelkezik hagyományos webáruházzal, akkor rendszerünk csatlakozni tud hozzá, így automatikusan letölti a termékeket és a termékkategóriákat, melyek azonnal megjelennek az Ön saját Facebook Webáruházában. Ennek módjáról és technikai feltételeiről a jelentkezést követően részletes leírást bocsátunk rendelkezésére.

Az adatok feltöltése és a kereskedői szerződés aláírását követően engedélyezzük boltjának megjelenését, és rögtön telepítheti rajongói oldalához Facebook Áruház Alkalmazásunkat.

Kinek éri meg elsősorban Facebook Áruházat üzemeltetni?

  • Azoknak, akik nem szeretnének lemaradni a Facebook exponenciális fejlődéséből származó lehetőségekről.
  • Azoknak, akiknek már van saját rajongói oldaluk.
  • Azoknak, akik növelni szeretnék rajongói táborukat.
  • Azoknak, akik hosszú távon gondolkodnak és hajlandóak folyamatosan kommunikálni potenciális vásárlóival. 

Mennyibe kerül ez nekem?

A regisztráció a GS Plázába és a Facebook Áruház igénylése nem jár beruházással, nem igényel befektetést. Cégünk sikerdíjas rendszerben működik és a megrendelések értéke alapján számít fel jutalékot.

Hol tudok több információhoz jutni?

Kérdéseit az info@gs-plaza.hu e-mail címen várjuk.

 

<< Vissza